Hjem Dagskole

Dagskole

Dagskolen er en privat grundskole – et alternativ til folkeskolen og andre frie grundskoler. En skole, som gerne vil gøre en forskel.

Vi har klasser fra børnehaveklasse til og med 9. klasse – i alt omkring 240 dagelever. Vores dagelever kommer hovedsagelig fra Bogø, Møn og Sydsjælland.

Dagskolen

Dagskolen er en privatskole med klasser fra børnehaveklasse til og med 9. klasse – i alt omkring 255 dagelever. Dageleverne kommer hovedsagelig fra Bogø, Møn og Sydsjælland.

Vi arbejder ud fra et bredt kulturelt, humanistisk menneskesyn og er uafhængig af ideologiske organisationer samt private økonomiske interesser. Med baggrund i sin status som fri, selvstændig skole formulerer skolen selv sin pædagogiske linje. Skolen forventer, at forældrene respekterer skolens værdigrundlag, som er:

Skolegang Bogø Kostskole
Musikundervisning Bogø Kostskole